Skuteczne metody harwardzkich wykładowców

Learning Catalytics to innowacyjne narzędzie wspierające efektywne nauczanie:

Jak działa Learning Catalytics?

Co wyróżnia Learning Catalytics?

  • Różnorodne zadania otwarte.
  • 18 typów zadań zamkniętych.
  • Narzędzia analityczne do oceny jednostek na tle grupy.
  • Precyzyjna i natychmiastowa informacja o faktycznej wiedzy studentów / stopniu zrozumienia zagadnienia.
  • Możliwość natychmiastowej reakcji na potencjalne problemy.
  • Dostosowanie tempa nauczania do potrzeb poszczególnych studentów.
  • Inteligentne grupowanie studentów w celu ułatwienia pracy wspólnej w dużych grupach na podstawie udzielonych odpowiedzi.
  • Rzeczywista aktywizacja studentów podczas wykładów lub zajęć poprzez wspieranie kształcenia rówieśniczego.

85% studentów uznało, że dzięki Learning Catalytics nie nudzili się na wykładzie.

95% studentów potwierdza, że dzięki Learning Catalytics lepiej zrozumieli wykład.

100% studentów wyraziło chęć dalszego korzystania z Learning Catalytics.

Etapy pracy z Learning Catalytics (LC)

Etapy pracy z Learning Catalytics (LC)

Wykładowcy o Learning Catalytics

Wyniki studentów w moich grupach poprawiły się o około 10%. Zauważyłem, że po wprowadzeniu Learning Catalytics mniej osób popełnia podstawowe błędy.

dr David Dye,
Imperial College London

Gdy wymagam, by studenci wykazali się znajomością teorii, stosuję model odwróconej klasy. Learning Catalytics pomaga mi w jego wprowadzeniu.

dr Alessandro Mottura,
Birmingham University

75% studentów było zadowolonych z Learning Catalytics. Szczególnie spodobały im się pytania koncepcyjne wymagające odpowiedzi w formie graficznej.

Prof. Melissa Hines,
Cornell University

Studenci o Learning Catalytics

Poleciłbym Learning Catalytics wszystkim wykładowcom, bo sprawia, że zajęcia są interaktywne i nie pozwala nam na nudę. Zawsze jesteśmy aktywni, możemy pytać i odpowiadać.

Uniwersytet Birmingham

Kursy były wciągające. Wykorzystanie Learning Catalytics sprawiło, że grupa była aktywna i brała udział w wykładzie.

Imperial College London

Podejście do rozwiązywania problemów przez prowadzenie dyskusji w grupach z Learning Catalytics sprawia, że zajęcia są bardziej interesujące i zrozumiałe dla uczestników.

Imperial College London

Jak rozpocząć pracę z Learning Catalytics?

O tym, jak kształcenie rówieśnicze wpływa na pojmowanie nowych zagadnień, umiejętności rozwiązywania problemów i zapamiętywanie, opowiada Profesor Eric Mazur – film dostępny na www.learningcatalytics.com.

Zapraszamy do kontaktu z Doradcami Pearson.

Doradcy Pearson »

Zaufali nam

Harvard University
Kirkwood Community College
Northern Virginia Community College
Georgia Institute of Technology
The Ohio State University
Oslo and Akershus University College
Oceanside High School
Old Dominion University
University of North Carolina
Stanford Online High School

Pearson

Pearson jest międzynarodowym liderem w dziedzinie edukacji, którego celem jest maksymalizacja postępów osób uczących się. Wśród naszych bestsellerów znajdują się: „International Finance” (Paul Krugman), „Psychology And Life“ (Richard J. Gerrig; Philip G. Zimbardo), „Psychology: Core Concepts” (Philip G. Zimbardo), „Marketing Management“ (Philip Kotler), „Biology: A Global Approach“ (Neil A. Campbell). Zobowiązaliśmy się do mierzenia wpływu naszych rozwiązań na wyniki uczenia się oraz do przedstawienia oceny skuteczności edukacyjnej produktów online, dlatego taką wagę przykładamy do wdrażanych systemów.